Să știm să ne promovăm
Organizația Mondială a Copiilor Talentați (OMCT), în activitatea sa de peste 30 ani, prin proiectele sale întotdeauna a promovat tinere talente, a promovat valoarea, a promovat personalitățile neamului, patrimoniul cultural .al Republicii Moldova... Dacă e să vorbim doar de cele trei proiecte cu numele de „micul prinț” -
Revista „Micul Prinț”, pe care o edităm din 1993,Festivalul-Concurs Internațional al Talentelor Lumii „Micul Prinț”, pornit în 1993, când umblam prin localitățile republicii să descoperim copii talentați pentru Colegiul de Redacție al Revistei „Micul Prinț”, de la care a și pornit festivalul.
Fiind primul concurs international lansat după proclamarea independenței Republicii Moldova, desfășurându-se an de an, Festivalului-Concurs Internațional al Talentelor Lumii „Micul Prinț” a acoperit un gol enorm în procesul cultural-educațional, rămânând a fi unul din proiectele cele mai îndrăgite de tinerele talente din țară și nu doar. Concursul e singurul proiect de acest fel „importat” din afară în România, în anii 1997-1999 concursul desfășurându-se la București, sub patronajul Președinției României, după care în fiecare județ se desfășoară câte un concurs.
Până în prezent Festivalul-Concurs Internațional al Talentelor Lumii „Micul Prinț” a lansat la nivel național și internațional și a promovat peste cincizeci mii tinere talente de pe toate continentele...
și
Balul „Micului Prinț” - cel de-al treilea proiect pornit de la Revista „Micul Prinț”.
Vom descoperi trei platforme unice de lansare și promovare a tinerelor talente din diferite domenii de activitate.
A te promoca sau a promova pe cineva e o mare muncă și o investiție nu doar de competențe solide, investiție a timpului vieții tale, ci și investiții solide de resurse umane, resurse informaționale variate, resurse logistice... Unde găsim toate acestea?
Câță lume dispune de resurse financiare și nu știe ce să facă...
(O meditație din timpul pandemiei)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu